sunnuntai 24. toukokuuta 2009

Heijastuksia

Kuten jo edellä on tullut mainittua, asiakaspalvelu on ollut aina TP:ssä loistavaa, ja osaltaan tottakai on vaikuttanut siihen että olen kyseiset kengät sieltä ostanut. Mutta olisin kengät jokatapauksessa ostanut jostain muualta mikäli TP:ssä niitä ei olisi ollut.

TP:n sisäinen markkinointi näkyy minulle asiakkaana varsinkin siten, että myyjät tietävät tuotteista paljon, koska itsekin käyttävät niitä. He tietävät uusimmat "trendit" alalla ja mitä mahdollisesti on tulossa. Mutta TP:sta huokuu muutenkin hyvä me-henki. Sen huomaa ilmapiiristä liikkeessä mikä on rento. Kukaan ei pingota mistään, kaikki ovat kavereita. Liikkeeseen on mukava mennä. Se on tärkeintä mielestäni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti